DOMOWO W WIELKANOCNYM OBIEKTYWIE | #2

08:51:00


Lubię każdy świąteczny czas. Lubię wszystkie te chwile, które pomagają nam zebrać się razem i być. Razem gotować, zajadać, odpoczywać, spacerować, doświadczać czegoś ważnego. Święta Wielkiej Nocy, czas wyjątkowej nadziei i skupieniu się na życiu, to piękne dni wspólnego przebywania. I mam nadzieję, że mimo padającego co chwilę śniegu, wasze domy były przepełnione ciepłem serc, ciepłem rodziny, ciepłem ludzkiej wiosny. 

Dziś zapraszam Was na mnóstwo zdjęć i złapanych kadrów, 
bo tak bardzo chciałam to święteczne, domowe ciepło uchwycić w obiektyw.











Na stole kolorowo, pisanki przechwalają się, która piękniejsza. A i w każdym pokoju jakiś akcent, jakaś mała nutka symbolizująca wielkanocną melodię. Wyszywane kaczuszki, puchate kurczaki, czekoladowe jajka, zielony bukszpan i kwiatów bez liku.
 




A miłość do kwiatów mam już po mamie. Lubię kupić je bez okazji, żeby mieszkanie upiększyć, żeby się nimi cieszyć, żeby dom stał się bardziej urokliwy i subtelny. Nie wyobrażam sobie więc świątecznych dni bez kwiatów. Szczególnie Świąt związanych z życiem, nadzieją, wiosną. Tulipany pięknie ozdabiały nasz stół. Aż miło było usiąść wieczorem przy świetle lampki i odpoczywać, patrzeć i cieszyć się.






I czas na spacerowanie też się znalazł. Między śniegiem, deszczem a kilkoma promieniami słońca. Mroźne powietrze szczypało w policzki, a rosnące w parku fiołki i zawilce dzielnie mówiły, że mimo wszystko już wiosna. Jestem ciekawa jak Wam minęły te świąteczne dni. Mam nadzieję, że były pełne radości i rodzinnego ciepła oraz ponownego odkrywania Prawdy.




 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja spędziłam święta u Teściów, ale nie narzekam - było miło ;) Z tego świątecznego leniuchowania (tzn. odpoczynku ;)) niechętnie wstaje się następnego dnia do pracy, co na szczęście mnie ominęło - wykorzystuję zaplanowany urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja niestety już za kilka minut wychodzę do pracy. Męża nie ma już od kilku godzin, więc szybko musieliśmy wrócić z naszego świątecznego odpoczynku :(

      Usuń
    2. Przyznam szczerze, że aż tyle odpoczynku dzisiaj (mimo wolnego) nie mam ;) Z rana pobranie krwi do badań, a teraz od dwóch godzin sprzątam, bo przed świętami nawet nie było kiedy - tylko praca i praca.

      Usuń
  2. ale ładne zdjęcia robisz :) proste rzeczy wyglądają jak bardzo niezwykłe :) super!

    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak właśnie odkrywam ostatnio te zwykłe - niezwykłe codzienne przedmioty :)

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe