Bumerang dobroci

17:06:00


Wiecie na czym polega zabawa bumerangiem, prawda? Rzucamy go w przestrzeń a on do nas wraca. Mamy wtedy wielką radochę, że to faktycznie działa! Przynajmniej ja tak mam :)

Czasami myślę, że nasze życie jest pełne takich bumerangów. Ale już nie tych zabawkowych. Jest pełne bumerangów w postaci naszych słów, zachowań, gestów. To, co wypuścimy w świat - wróci do nas. Skoro zabawkowy bumerang działa - taki również będzie działał. Chyba każdy z nas woli otrzymywać to co dobre i przyjemne, prawda? Jak to zrobić? Zasada jest prosta. Wypuszczajmy bumerangi dobroci, a z pewnością doświadczymy w naszym życiu dobra.



Usłyszałam kiedyś historię, jak ksiądz, po pogrzebie pewnego mężczyzny zapytał jego przyjaciela: 
- Powiedz mi, jaki był ten człowiek?
- Wie ksiądz...to był taki człowiek, że po spotkaniu z nim chciało się zmieniać na lepsze.


To był taki człowiek, że po spotkaniu z nim 
chciało się zmieniać na lepsze.


Od tamtej pory postanowiłam sobie, że chcę żyć tak, aby inni, po spotkaniu ze mną, chcieli zmieniać się na lepsze. Aby każdy człowiek, którego spotkam, odszedł z poczuciem otrzymania choć odrobiny dobroci. 

Spróbuj. Zapewniam, że w Twoim życiu doświadczysz niezliczonej ilości dobrych i pięknych chwil.


Niech inspiracją będzie dla Ciebie poniższy film - Bumerang dobroci. 




Może następnym razem Ty rozpoczniesz falę dobra? 


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe