Przyjaźń - Kobieta - Inspiracja

15:50:00


Lubię sposób, w jaki zaprzyjaźnione kobiety odnoszą się do siebie. Gdy spotykam się z grupą przyjaciółek, to zwykle ktoś zaczyna głaskać czyjeś plecy. Poklepywać po dłoni. Bawić się włosami. Przekazywane są zbawienne, czułe, pieszczotliwe, uzdrawiające dotknięcia. Mężczyźni tego między sobą nie czynią. To się spotka jedynie u kobiet.




I jeszcze - gdy zejdą się ze sobą kobiety, zadają znaczące pytania. Naprawdę chcą wiedzieć, jak się masz. Wymiana przepisów jest dobra, porady ogrodowe też się przydadzą, ale kobiety przyjaciółki bez zażenowania dają nurka w sprawy serca.
Przyjaźń wśród kobiet jest skarbem, którego nie można lekko traktować. Przyjaźń pomiędzy kobietami zapewnia bezpieczne miejsce do dzielenia się życiowymi doświadczeniami jako kobiety.
Przyjaźń musi być karmiona, strzeżona i trzeba o nią walczyć. Musimy telefonować jedna do drugiej, nie czekając aż ktoś zadzwoni pierwszy. Musimy pytać, jak się wiedzie naszym przyjaciółkom, i uważnie słuchać odpowiedzi. Słuchać między wierszami."

John & Stasi Eldredge
"Urzekająca"


Uwielbiam "Urzekającą". Książka mądra, piękna, ujmująca i... kobieca. A dziś bardzo świadomie wybrałam dla Was fragment opisujący kobiecą przyjaźń. Tych kilka zdań zawiera w sobie wielką prawdę o przyjaźni między kobietami. Ale, że lubię czytać między wierszami z tych słów wypływa dla mnie jeszcze jedno przesłanie: Jesteś wyjątkowa. Jesteś szczególna. Jesteś piękna. Jesteś urzekająca. Jesteś kobietą. Dlatego przyjaźń między kobietami jest czymś wyjątkowym. 

Dziś chcę wszystkim kobietom powiedzieć, że każda z nas jest na swój sposób wyjątkowa. A na dowód tego chciałabym Wam z ogromną radością serca ukazać sylwetki kilku kobiet. Kobiet niezwykłych, bo moich przyjaciółek. Kobiet, które mnie inspirują swoją postawą, naturą, sposobem bycia. Każda z nich jest zupełnie inna, a każda wyjątkowa. I jestem wdzięczna, że Ktoś postawił je na mojej drodze. Przed Wami pięć różnych kobiet. Pięć wyjątkowych inspiracji.



Inspiracja I. Wrażliwy wulkan energii


M. Znam ją już siódmy rok, a wciąż na nowo ją odkrywam. Ma niesamowitą energię i mam wrażenie, że gdyby mogła, przeniosłaby tą energią wszystkie góry świata, które - swoją drogą - kocha. Za otoczką energii kryje się wrażliwe serce. Serce, które szczęśliwie kocha i jest kochane. W czym tkwi jej niezwykłość? W tym, że w pewnym momencie potrafiła zawalczyć o siebie, podejmować trudne ale dobre decyzje, które doprowadziły ją do obecnego, szczęśliwego etapu jej życia. A gdy się uśmiecha - uśmiechają się jej oczy. To naprawdę wrażliwy wulkan energii i emocji.

Inspiracja 2. Rozkwitająca, subtelna kobiecość


M. Siedem lat odkrywania jej kobiecej natury. Długo szukałam odpowiedniego słowa na określenie jej osoby. Znalazłam: rozkwitająca, subtelna kobiecość - i właśnie to jest dla mnie tak inspirujące. Delikatność jej drobnej postawy, prawdziwie kobiece spojrzenie i serce, które kocha. Jest idealnym przykładem rozkwitającej kobiecości, która wraz z przyjściem miłości zaczęła otwierać swoje serce niczym najpiękniejszy kwiat. Jest jedną z tych osób, które naprawdę słuchają. Za swoją pracowitość i sumienność zasługuje na szóstkę z plusem. A co najpiękniejsze - w tej delikatności kryje się odwaga, o której nawet nie mamy pojęcia!

Inspiracja 3. Radosne serce pełne dobroci


K. To jedna z najukochańszych istot na świecie. Bardzo świadomie pokazuję Wam jej osobę. Jest dla mnie ogromną inspiracją do... bycia dobrym człowiekiem. To kobieta pełna ciepła, dobroci i miłości. Gdyby mogła, pomogłaby całemu światu i każdego nauczyłaby kochać. Jest radością sama w sobie. A serce ma rozmiarów.... chyba nie ma takiego znanego nam rozmiaru, bo jej serce nie ma granic, takie jest ogromne. I wciąż powtarza, że choćby nie wiadomo co się działo - "ufaj, bo to różnie jest". Jest wyjątkowa i nie mam co do tego wątpliwości!

Inspiracja 4. Kobieca biznes-women


M. To kobieta sukcesu. Już teraz. Jest dla mnie ogromną inspiracją i uwielbiam z nią przebywać. To kobieta, która codziennie pracuje na swój sukces, nie rozstaje się z notesem i notuje wszystkie pomysły, które wpadną jej do głowy. Dostrzega potencjał w każdym człowieku. Potrafi debatować, rozmawiać, jest dobra, mądra i piękna. Jak kiedyś będzie pracować w korporacji to wniesie do niej powiew kobiecości: delikatnej, uroczej ale i silnej. W szafie nie ma już prawie spodni i uwielbia chodzić w sukienkach - kocham ją za to! I wygrywa swoje życie każdego dnia. Jedna z najbardziej wyjątkowych kobiet, jakie poznałam.

Inspiracja 5. Muzyczna wrażliwość kobiecego serca


A. To kobieta, która inspiruje mnie od momentu, w którym ją poznałam. Jest dla mnie źródłem inspiracji o tym, jak być prawdziwą kobietą, jak kochać, jak wierzyć. Ma serce przepełnione wiarą, nadzieją i miłością. Jest niezwykle wrażliwym muzykiem, który pragnie nieść pomoc potrzebującym. Dzieli się swoją pasją a wszystko robi subtelnie i delikatnie, bo taka jest jej natura. Jest Piękna. Jest urzekająca i jest moim wzorem kobiecości. 



Poznaliście pięć różnych kobiet. Różnych, a jednak podobnych. 
Bo każda z nich jest jedyna w swoim rodzaju, piękna i wyjątkowa. 
Każda kobieta jest właśnie taka. 
Ty również.... Uwierz w to!


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe