Oczarowanie

00:38:00



Chciałam pisać dziś o kobiecości. Tylko i wyłącznie. Ale nie potrafię oddzielić jej od miłości. Natura kobiety jest delikatna, wrażliwa, subtelna i....urzekająca. Taka jest dla mnie również miłość. Nie da się oddzielić miłości od kobiety. Jest ona jakby wpisana w kobiecą naturę. 


Zanim zacznę pisać dalej, chciałabym zatrzymać się na kilka minut. Uwielbiam filmy kostiumowe, a moje serce całkowicie skradła "Duma i Uprzedzenie". Końcowa scena filmu ukazuje miłość w najpiękniejszej postaci. Miłość, która jest delikatna, subtelna, urzekająca... tak jak kobieta. Sposób, w jaki ten mężczyzna wyznaje miłość... Sposób w jaki ona okazuje mu swoją troskę. Dla mnie ta scena jest zachwycająca...


Jesteś zbyt hojna by ze mną igrać.(...) Jeśli Twoje uczucia nadal są takie jak zeszłego kwietnia, powiedz mi natychmiast. Moje uczucia i życzenia pozostały nie zmienione. Ale jedno Twoje słowo uciszy mnie na zawsze. Jednakże, jeśli twoje uczucia się zmieniły... Musiałbym Ci powiedzieć: oczarowałaś mnie, moje ciało i duszę, I ja kocham... kocham... ja kocham Cię. Od tego dnia, już nigdy nie chcę być od Ciebie oddzielony.

Oczarowałaś mnie....

Naturą kobiety jest oczarowanie mężczyzny, którego kocha. Naturą kobiety jest subtelność i delikatność. Bo właśnie w ten sposób miłość wyraża się najpiękniej. Usłyszałam kiedyś słowa, że kobieta może przemieniać świat swoją delikatnością. Nie krzykiem, nie siłą, ale delikatnością. Im ktoś ciszej mówi, tym bardziej musimy się wsłuchać, aby zrozumieć, co chce nam powiedzieć. I to bardziej trafia do serca.
Elizabeth z "Dumy i uprzedzenia" była kobietą prostą, pełną życiowej energii ale i wrażliwości, subtelności, piękna. A jak wreszcie pokochała to zrozumiała, że kocha całym sercem. 

Naturą kobiety jest piękno. Każda z nas pragnie być piękna. Pragnie być piękna dla siebie ale i dla mężczyzny, którego kocha. Szukamy sposobności ku temu, aby swoje piękno ukazywać. Pamiętam taki wieczór, w którym rozmawialiśmy z moim narzeczonym o tym, że jesteśmy tak zabiegani, że nawet nie mamy czasu ani siły, żeby gdzieś wyjść, a ja bardzo chciałam gdzieś wyjść. Powiedziałam mu wtedy: "Wiesz, to nie jest tak, że ja chcę gdzieś wyjść tylko po to, żeby się pobawić. Ja chcę gdzieś wyjść bo... chcę ubrać sukienkę, ułożyć włosy i pomalować. Chcę pięknie wyglądać"Tak naprawdę nie chciałam tańczyć i bawić się. Chciałam mieć okazję, żeby się wyszykować, żeby spełnić pragnienie, które było głęboko w moim sercu - pragnienie, by wyglądać pięknie. 

Naturą kobiety jest bycie kochaną. Jesteś warta miłości. I nie daj sobie wmówić, że może być inaczej. Jesteś warta miłości, a więc jesteś warta tego, by Cię szanować, traktować z życzliwością i troską. Jesteś warta tego, by o Ciebie walczono. Każda z nas w głębi serca pragnie, by o nią walczono. Przynajmniej ja mam takie pragnienie. I zasługujesz na to by poczuć, że jest ktoś, komu na Tobie zależy. Zasługujesz na to, aby być w pełni kochaną. Zasługujesz na to, by o Ciebie walczono. Bo jesteś kobietą. Jeśli ktoś mówi Ci, że na coś nie zasługujesz...nie pozwól na to. I nie mam tu na myśli postawy roszczeniowej i ciągłego wymagania niestworzonych rzeczy. Nie... mam tu na myśli kobiecą naturę, która nie pragnie niczego innego jak tylko tego, by być kochaną. Mamy bliską przyjaciółkę, która doświadczała różnych sytuacji związanych z poczuciem miłości. Gdy znów wszystko zaczęło się układać mój P. powiedział: "Cieszę się, że jest dobrze. Ona zasługuje na Miłość". Ty też zasługujesz na miłość.

Podejmij wyzwanie odkrywania swojej kobiecości. Załóż sukienkę, wyjdź na wiosenny spacer. Spójrz w swoje serce, które z natury jest delikatne i subtelne. Spróbuj uświadomić sobie co znaczy dla Ciebie bycie kobietą. Może spójrz również na kobiety, które znasz? Dla mnie często są one inspiracją lub przykładem do naśladowania. Pewna piękna i mądra kobieta powiedziała ostatnio: "Jak to dobrze, że Pan Bóg nas stworzył kobietami". 

Uciesz się tym, że jesteś kobietą. Odkryj swoje czarujące serce. Chciej być piękna. Kochaj i pozwól się kochać.

Ja pozwoliłam...








You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe